Quotes - Jokes - Zitate - Witze

Umleitungen sind die beste Gelegenheit, endlich die eigene Stadt kennen zu lernen.
Danny Kaye

Kod, który wpadł mi w ręce przypadkiem

More
2 days 12 hours ago #397343 by klarikafoolish
klarikafoolish created the topic: Kod, który wpadł mi w ręce przypadkiem
Jestem grafikiem komputerowym, więc większość dnia spędzam przed monitorem. Klienci, poprawki, kolejne wersje logo, które za chwilę i tak odrzucą. W tamtym tygodniu miałem trzech takich odrzutowców jednego dnia. Siedziałem wieczorem przed pustym ekranem, nawet nie miałem siły włączyć Photoshopa. Zamiast tego zacząłem przeglądać grupy na Facebooku. Ktoś polecał restaurację z ramenem, ktoś sprzedawał używany rower, a jedna dziewczyna pytała o sprawdzone promocje w kasynach online. W komentarzach ludzie śmiali się, że to strata czasu. Ale jeden gość wrzucił coś konkretnego. Nie jakiś slogan, tylko ciąg liter i cyfr. Napisał krótko: „Wpiszcie to przy rejestracji, nie doładowujcie nic. Sam się zdziwiłem”.

Nie wiem czemu, ale to do mnie trafiło. Może dlatego, że byłem zmęczony decydowaniem o cudzych projektach. Może dlatego, że chciałem poczuć, że coś dzieje się przypadkiem, a nie po dziesiątej poprawce. Skopiowałem tego posta, otworzyłem nową kartę i zacząłem szukać strony, do której ten kod pasował. Szybko trafiłem na właściwy adres. Wszystko było po polsku, czytelne, bez zbędnych bzdur. Założyłem konto w kilka minut. Najważniejszy moment przyszedł na końcu – pole na kod promocyjny. Wkleiłem to, co znalazłem na Facebooku. System przyjął bez marudzenia. Na ekranie pojawił się komunikat, że właśnie aktywowałem vavada bonus code i dostałem zestaw darmowych spinów na start. Zero wpłaty, zero kredytówki. Po prostu prezent za rejestrację.